TORTILLA, mmmm...

Čudovit vikend je za nami! Jaz sem ga izkoristila za dolg sprehod po gozdu, kjer sem neznansko uživala v hoji po vlažnem listju, pod sončnimi žarki, ki so si utirali pot med drevjem in vonjem po čisto pravi jeseni. Všeč mi je ta čas, ker se pokaže ogromna paleta barv, in ker se v meni obudijo močni nostalgični občutki.. Sem pa ta vikend pripravila tudi nekaj malenkosti, ki jih bom danes delila z vami... Od nekdaj sem imela rada mehiške tortille, tacose, enchillade, samosas-e in tudi obožujemmm zelenjavo. Tako si večkrat pripravim tortille, potem pa jih polnim z različno zelenjavo in omakcami. Za ta recept potrebujete dehidrator ( v enem naslednjih postov bom na kratko predstavila, kaj so osnovni gadget-i/pripomočki v presno veganski kuhinji).

TORTILLA ( za cca 8 srednje velikih tortilj)

1 narezana rumena paprika

3 srednje velike bučke

3/4 skodelice zlatih lanenih semen (prej zmletih v kavnem mlinčku)

3/4 stisnjene limone

1 žlička soli

2 žlički agavinega sirupa ali meda

mleta kumina

mleti česen
poper


V multipraktiku z rezilom S zmiksate vse sestavine, do tekoče konsistence. Maso razdelite na osem delov na pladenj dehidratorja in s spatulo oblikujete v okrogle tortilje debeline največ 4 mm. Pustite v dehidratorju na 45 stopinj 3 ure, jih obrnete in pustite še dve uri in potem so nared!
Med tem časom marinirate zelenjavo ( paprike, šitake, rdečo čebulo) v olivnem olju, z malo soli, limone in veliko začimb: TACO MIX: ( čili v prahu, origano, česen v prahu, rdeča paprika, kumina). Dlje časa se zelenjava marinira, bolj se bo zmehčala. Tortiljo sem tokrat napolnila z zeleno solato, marinirano zelenjavo, avokadom in majonezo iz indijskih oreščkov ( namočeni indijski oreščki zmleti z limono, soljo in čebulo). Odlične tortille!

Po dolgem času sem spet zagnala Phillips-ov juicer, s katerim sem si naredila korenčkov sok, z jabolkom in potem v blenderju naredila smoothie: špinača, zelena solata, korenčkov sok, jabolčni sok, SO GOOOD!!! Začeti dan z organskim svežim sokom JE SMISEL ŽIVLJENJA;)

No pa tud čokoladni srčki vzbudijo LJUBEZEN v meni;) Veganski, presni, organski, živi SRČKI!
Gre pa za kombinacijo namočenih mletih indijskih oreščkov, kakava v prahu, kakavovega masla, pomarančnega soka, namočenih rozin in bourbonske vanilije v prahu.. Vse zblendano v močnem blenderju in ohlajeno v modelčkih.

Uživajte v preostanku nedelje!

6 komentarji:

AHerrera 14. oktober 2009 ob 03:43  

The pics are FAB!!!:)

Unknown 14. oktober 2009 ob 04:15  

Mmmmmm, tale tortilla izgleda pa res mnjami. Pa še srčki za povrh... punca, hude skomine nam delaš! ;-)

Alenka 15. oktober 2009 ob 07:22  

Res cudovito da je koncno tudi v Sloveniji nekdo ki se zavzema za zdravo prehrano in nov, zdrav nacin zivljenja. Idealen nacin kako odvrzti odvecne kilograme in razne oblike obolenja. Meni osebno pa se najbolj pripomore k boljsemu psihicnemu pocutju iz katerega izvira pravzaprav vse.
Upam, da bos kmalu odprla kaksno restavracijo in nas vse postavila na noge:) Izgleda cudovito, in se mi sline cedijo ko samo preletim tvoj blog.

Best of luck...and we are all awaiting your invite to your opening:)

x

Barbarella ( www.barbarella.si) 15. oktober 2009 ob 08:06  

Hvala vsem:) Se bom trudila, da vas bom spodbujala in vzbujala skomine :)

Eva 19. oktober 2009 ob 11:10  

Ej, ENA A!! Naredila sem tele tortilje in jih včeraj napolnila s svežo zelenjavo (paprika, paradižnik, solata, čebula) in svojo različico majoneze (indijski oreščki+peteršilj+zelena+sojina omaka - božanska kombinacija!).. odlično! Ker delam samo zase in je žal težko narest manjše količine, sem jih nekaj pustila v ugasnjenem dehidratorju čez noč in jih danes sušila celo dopoldne. Pridejo malce trde, zato je mogoče boljše, da jih res sušiš samo par urc, kot si ti napisala, ampak ej - bili so pa to takoo dobri tacosi, da ne morem povedat:)) Z marinirano pekooččoo papriko, čebulo in šitakami, avokadom in solato, čez pa "majoneza" in "kečap" (paradižnik+posušen paradižnik+bazilika+žlička medu).. O kako sem uživala, včasih sem bila prav freak na mehiške restavracije, in tole je imelo direktno tak okus, kot se ga spomnim od tam:)) pikantnost, to od časa do časa pogrešam pri presni hrani, meni je ful zakon, da me včasih malo usta pečejo po kaki taki hrani:)
V glavnem, hvala za tale recept, res! Zdej moram pa še srčke sprobat:) Samo kakavovo maslo me zeza, brez tega na sobni temperaturi verjetno ne bi stali skup, kaj misliš?

Barbarella ( www.barbarella.si) 19. oktober 2009 ob 12:59  

SUPER!!! Hvala za reply!! Ja, tortille ne potrebujejo dolgo časa da se posušijo, če si jih preveč pa tudi ni problem, jih lahko pustiš mal na odprtem in bodo spet postale mehke, ker potegnejo vlago vase nazaj! Ja, jst obožujem rahlo pikantne stvari in si jih kar privoščim:) In ob takihle obrokih mi NIKOOOOL ni dolgčas, sploh pa če vem, da me ohranjajo v najbolši formi s polno energije, da me pomlajujejo in da hkrati skrbim za okolje!!! kdo ne bi hotu tega jest res!!!??:)
Pri srčkih lahko namesto kakavovega masla uporabiš kokosovo maslo - to je skor nujno ja ampak povečaj količine, ker kakavovo maslo strjuje bolj kot kokosova maščoba, nekaj potrebuješ nujno kar strjuje čokolado ( če ne želiš okusa po kokosu lahko kupiš kokosovo maslo brez okusa - Cocosfett v Merkatorju).. Rozine sem namočila in jih vmešala potem s čokolado v modelček... Ta teden imam v planu kar nekaj slastnih stvari naresti, tko da... STAY TUNED!!!:) In lepo nočko!