BIZZY TEDEN, ni panike!!

Teden se je zelo hitro (skoraj že) obrnil! Bil je pester, delaven in predvsem sončen teden:) In kadar sem zelo zaposlena, si vnaprej priskrbim poln hladilnik organske hrane!! Opažam, da kupovati organska, ekološka živila vz nižjim budgetom ni več takšen problem. Ob sobotah na Ljubljanski tržnici na Pogačarjevem trgu, ponujajo kar nekaj svežih domačih ekološko pridelanih živil, pa tudi sicer si lahko v različnih supermarketih ( Spar, Merkator, Hofer), naberem kar nekaj ekološkega sadja in zelenjave. In najbolj sem srečna, ko si domov prinesem vreče polne organskih živil, priznam da se mi kar vrtijo ideje, kaj vse bi lahko pripravila in tudi, da bi kar vse pojedla v šusu;)


V tem tednu nisem imela časa za kulinarične užitke, sem pa toliko bolj uživala v zelenih sokovih, solatah, jabolkih, grozdju, pa tudi v sadno-čokoladnih tablicah, ki sem jih kupila v novo odprti trgovini z ekološko hrano in kozmetiko v BTC-ju. ODLIČČČČNEEEE SOOOOO!! Presne, organsko, veganske tablice!! Amm, mislim da sem jih kupila osem in da sem že vse pojedla, ker totalno zasvojijo burbončice!!:)


Prav tako sem se ustavila (kot to večkrat naredim) v smoothie baru v BTC-ju, presenečena nad vrsto, ki je čakala na smoothie!! Nekako mi je take sorte čakanje všeč, ker ali se zapletem v kakšen zanimiv pogovor, ali pač opazujem in se zavedam da ljudje vključujejo nove, bolj ZDRAVE navade v svoj lifestyle, yeah!!
Priporočam pa tudi obisk JUICE BOX-a, kjer si lahko privoščite pravcati zeleni smoothie made of: špinača, brokoli, zelena, ingver, kumara,.. Jaz imam Juice box pred nosom v službi, tko da se precej smukam tam okoli:)

IN PA SOLATA, ki si jo večkrat privoščim, ko je stiska s časom:

Zrel avokado, ki ga olupiš, dodaš sok pol limone, sol in malo čebule( s paličnim mešalnikom narediš quacamole), lahko dodaš tudi manjšo žličko tahinija - sezamovo maslo).
Kot solato pa si pripraviš:
- na kocke narezano rdečo, zeleno, rumeno, oranžno papriko
- na kocke narezano kumaro
- na kocke narezan korenček
( ali uporabiš zelenjavo, ki jo imaš pri roki)
- malo narezane mlade čebule
- poper, himalajska sol po okusu

Zelenjavo pomešaš z rokami, dodaš quacamole, na drobno narezan šop bazilike, (moja najljubša začimba), dodaš kapre ali olive in VOILA! Meni je SUPER odlična!!







4 komentarji:

Eva 18. oktober 2009 ob 04:19  

Jap, scena se kar širi:)
Samo za informacijo, ker slučajno vem - te raw organic food bars na fotki NISO 100% presne! Tudi piše na embalaži, mislim, da so 80%? Vem, ker smo jih hoteli pri PlanetBio uvest, pa ugotovili, da niso 100% :) Zaradi česar seveda ni treba komplicirat, še vedno so organske in veganske in odlične:)
Ravno se mi "tvoje" tortille iz prejšnjega posta sušijo v dehidratorju, poročam o odličnosti:)

Barbarella ( www.barbarella.si) 18. oktober 2009 ob 06:00  

Hey:) Ja edina stvar ki ni čisto presna je sojin lecitin, ki pa je gensko nespremenjen, oziroma organski.. Hm, no saj če tako pomislimo tudi številni oreščki niso čisto presni (vsaj pri nas jih še nisem zasledila, v tujini so pa zelooo dragi), pa jih vseeno dosti uporabljamo, tko da je verjetno stvar posameznika, koliko daleč želi komplicirati:) Ja, sporoči za tortille:) In naj ti teknejo!! :P

Marjeta 31. oktober 2009 ob 07:20  

Joj, zapravljaš... :) Si iz Lj?

Barbarella ( www.barbarella.si) 31. oktober 2009 ob 07:46  

Ja priznam, da precej zapravim, ampak mi ni škoda enega centa, si pa zato drugih stvari manj privoščim;)