RAW, VEGAN, ORGANIC LONDON!

Meseca avgusta sem bila teden dni v Londonu. Res sem si želela obiskati kar nekaj restavracij, pa tudi šla sem na tečaj priprave gourmet presne veganske hrane. Lahko rečem, da je presni, veganski lifestyle vedno bolj popularen in neznansko sem srečna, vesela in ponosna, da sem del tega nastajanja!!! Ko slišim ali vidim kje napis ORGANIC ali ko berem vse več člankov na temo veganstva, surove hrane, tudi v modnih life style revijah, bi kar vzklikala, JA, TO JE TO, to sem jaz, to je moj vlak!! :):) Ker vem, da delam velik korak zase in hkrati za zemljo in posledično tudi za ljudi okoli mene, na katere lahko vpivam tako, da sem jim vzgled. Dostikrat razmišljam, da mogoče pa bomo našim vnukom govorili anekdote, kako se je vse skupaj začelo ( čeprav gre za najstarejšo dieto na svetu pravzaprav), kako je bilo na začetku težko dobiti lično solato, kaj šele okusen, presno veganski gourmet obrok ali sladico hehe,.. Kot sem opazila, se v tujini izredno zavedajo sociološkega pomena hranjenja in tako temu v prid nastajajo mnoge knjige z recepti, tečaji, gourmet večerje ali dinner party-ji, eventi, potluck-i (druženje kamor vsi prinesejo svoje specialitete in potem jih medsebojno delijo, preizkušajo, se družijo,..) cafe bari in PRAVCATE RESTAVRACIJE!! Res super je videti, da se s tem ukvarjajo mlajši ali ljudje srednjih let, ki lahko postavijo nove trende in vse skupaj deluje urbano in si enostavno želiš biti del tega!! V Londonu so odprli kar nekaj restavracij z res osupljivim in navdušujočim izborom hrane in pijače. Po internetu pa krožijo tudi meniji ( 10 enostavnih, okusnih gourmet presno veganskih receptov,) ki so namenjeni temu, da jih odneseš v navadno restavracijo in jih izročiš kuharju ali menedžerju s sporočilom, da bi večkrat jedel tu, če bi imeli takšen izbor hrane. Na ta način naj bi se spodbudilo, da bi v menije mnogih restavracij vključili tudi presno-veganske jedi. Ker če dobro pomislimo, dvajset let nazaj vegetarijanci tudi niso mogli jesti v restavracijah, danes pa to ni več problem. In zdi se mi prav, da bi vsi imeli možnost družiti se v restavracijah, ki so v modernem času neizogibna točka druženja.
Torej, če se vrnem na mojo avanturo v LONDON-u, oz. restavracije, bi vam priporočila naslednje:

1. VITAORGANIC
Je manjša restavracija, ampak res ŽIVA;) Nahaja se v SOHU, torej dosti blizu središčnega dogajanja v Londonu. V kolikor se voziš s podzemno je potrebno izstopiti na Tottenham Court Rd.Tube. Kar mi je bilo totalno všeč, je to , da je bila restavracija NABITO POLNA!!! Zaposleni so mladi ljudje, izjemno pozitivni in ustrežljivi. Kar hecno mi je bilo pogovarjati se, kaj vse vsebujejo jedi ( dve leti pač z nikomer nisem govorila o kombinaciji sestavin v prehrani, na istem nivoju - če me razumete). En kotiček imajo veganski in samopostrežni, drugi kotiček pa je PRESNI. Jaz sem se ustavila pri slednjemu, in se nekaj časa tudi zadržala, ker sem se res težko odločila kaj bi poskusila:) Imeli so najmanj 15 različnih vrst solat, približno 10 različnih dipov, lazanje, 20 različnih smoothijev, sladice ( tortice).. Malo - veliko kraljestvo zame.. Odločila sem se za lazanjo, ki je bila neopislijva. .out of this world really!! Potem pa spiralizirane pesine, bučkine in kumarične rezance s tremi različnimi kremnimi dipi. Za sladico sem se odločila za jabolčno torto in ko sem odhajala sem si naročila še smoothie s pšenično travo! Nahranjena, do zadnje celice!!
http://vitaorganic.gofreeserve.com/

2. INSPIRAL LOUNGE - cafe bar (CAMDEN TOWN)
Moj osebni favorit, bolj kot ne zaradi tega, ker se nahaja v urbani soseski CAMDEN TOWN in pa zato ker ob vstopu v cafe, začutiš elektro vibracije, spontanost, funky prostor, ki ima poleg najboljše hrane na svetu tudi DJ-ja. Ja, ja, to je definitivno moj prostor, saj sem zrasla gor ob elektronski glasbi:) No pa tudi zato, ker so imeli BOŽAAAAAANSKI PRESNO- VEGANSKI SLADOLED, na kepice. Punca, ki je delala, je bila zelo prijazna in mi je dala za poskusiti vse okuse sladoleda. Mislim, da nisem še jedla boljših kepic. Okusi so bili različni, najboljši pa so bili: sivkin, jagodni, mango /papaja, čokoladni.. Hm, če mi niso bili kar vsi všeč! Poskusila sem tudi nekaj njihovih piškotkov ( Fudge brownie, chocolate macaroon) in pa srce parajočo čokoladno tortico. Moje burbončice so bile v nebesih sigurno!! Ker sem velik ljubitelj zelenih smoothijev, sem svoje celice nahranila s smoothijem GREEN GODDES ( kumara, zelena, koromač, limona, jabolko). To kombinacijo si sedaj tudi sama večkrat naredim.


3. RESTAVRACIJA SAF
Zagotovo mainstream restavracija v LONDONU, ki ima 80% presne hrane, ostalo pa vegansko.! Zelo , zelo sofisticirana restavracija, mogoče že malo pretenciozna, ampak če ljubite umetnost in imate poseben odnos do hrane, potem boste v tej restavraciji lahko nahranili tudi vašo hedonistično stran!! Poleg hrane ponujajo tudi smoothije, koktejle in življenske eliksirje.. So pa cene temu primerne, jaz sem za pozno kosilo odštela kar 50 funtov. Sem si pa tudi zelo pošteno privoščila!

PESTO AU POIVRE ( glavnina je sir iz indijskih oreščkov - res okusni sir, ki je dodelan s pestom iz žajblja)
BEETROOT RAVIOLI ( Pesini ravioli, polnjeni z riccoto iz indijskih oreščkov in zelišč, z beluši in korenčkovo ter koromačevo solato, z balzamičnimi figami in bučnim oljem)
RAW RARE BURGER ( imitacija hamburgerja s sirnim čipsom iz zelenega ohrovta, rdeč vegansko presni ketchup)
BABY SPINACH SALAD ( granatno jabolko, kuskus s karijem, zelen gorčični dressing)
DETOX SALAD ( špinača, tri vrste zelenolistnate solate, morska trava, kumara, kalčki stročnic, omega oil dressing)
SLADICA ( RAW APPLE CAKE - medjool datlji, zlate rozine, kremni kokos in pomarančna glazura)
DAILY ICE CREAM: takkkoooo zelo dober, preprost, okus po vaniliji!
IN PA ZELENI MINT COOLER ( zeleno jabolko, kumara, meta ) - BIG YUM!!!
4. DAYLESFORD ORGANIC
Še ena odlična organska restavracija, ki se nahaja v soseski NOTHING HILL, ki me je prepričala, da so presni sušiji lahko prav tako okusni kot konvencionalni, če ne še bolj!)
Vodo so mi servirali z rezino tanko narezane kumare, res osvežilno!
Moj izbor: SUŠI ( fasciniralo me je, da je bil "riž" narejen iz oreščkov in verjetno pastinaka presenetljivo okusen, prav tako nori ovoj ni imel after okusa po algah in tako je bila kombinacija IZJEMNA!!!)
PAD THAI SOLATA ( s sezamom in spiraliziranimi korenčki ter zelenjavco)
IN SLADICA ( čokoladni mousse z vanilijevim sorbetom in čokoladnimi krispiji), res mehki in omamni okusi!
5. RESTAVRACIJA MANNA
(Zaradi časovne stiske, mi nažalost ni uspelo obiskati le te, vendar je restavracija zelo pohvaljena in tako dajem link, sigurno bo to prva restavracija, ko ponovno obiščem London).
http://www.mannaofbrighton.com/our-food/our-raw-food-menu/

No, pa da ne bomo govorili samo kako napredni so britanci, lahko od danes naprej obiščemo prvi BIO BAR v Sloveniji!!
En korak naprej yeah!!. Danes sem bila na otvoritvi in gre za precej velik prostor, ki je povezan s trgovino, kjer je na voljo precej organske hrane in kozmetike. Med njimi sem našla raw vegan organic ploščice (čokoladice) yupiii:).. Je pa ta bar lociran v bližini trgovine Kalček v BTC-ju. Obetajo pa zelenjavne in sadne sokove, s poudarkom na zelenjavnih sokovih, bom šla jutri bolj intenzivno prečekirat, danes se je trlo ljudi ( in tudi celebrity-jev), pa nisem uspela vsega prestikati;) Super!!!














3 komentarji:

Marjeta 31. oktober 2009 ob 07:21  

Kakšen link do tečaja, da postanemo še malo bolj "fouš", please? ;)

Barbarella ( www.barbarella.si) 31. oktober 2009 ob 07:50  

S tečajem sem bila iskreno povedana bolj razočarana, ker je bil zelo osnovni in začetniški in sem se vseh stvari že sama prej naučila:(

Marjeta 31. oktober 2009 ob 09:58  

Uh, škoda. Mogoče pa imajo še kakšnega advanced...