ŽIVA ŠPINAČNA LASAGNA



Dežek pada in ponavadi to zame pomeni, čas ki ga z veseljem preživim v kuhinji:) Zjutraj sem se odločila, da bi jedla špinačno - paradižnikovo lasagno. Hladilnik sem imela dokaj prazen, saj sem bila polovico tedna odsotna od doma in nisem imela kaj dosti na zalogi, tako sem se odpravila na tržnico. Obožujem kupovanje zdravih, predvsem ekoloških živil. Za tokratno lasagno sem potrebovala špinačo, paradižnike, pinjole, pistacije, eko šitake in bučke. Lasagno pa sem si sestavila po naslednjem receptu in načinu;
Najprej sem si pripravila tri različne posodice, v katere sem shranila paradižnikovo omako, "ricotto- sir iz pinjol" in špinačno omako. Količine, ki sledijo, so mišljene za dve individualni lasagni.
PARADIŽNIKOVA PLAST:v manjši blender sem vrgla:
srednje velik paradižnik
5 prej namočenih sušenih paradižnikov
pol šalotke
2 olivi brez peške
2 lističa bazilike
2 žlici olivnega olja
1 datelj
pol žličke bio mešanice italijanskih začimb ( prodajajo na eko oddelku v Merkatorju)
ščepec himalajske soli
poper
nekaj vode, da je lepo zblendalo.
Ko je omakca narejena, priporočam da se prestavi v drobno cedilo, saj se rado zgodi, da spusti precej vode in v tem primeru se bo nekoliko vode odcedilo stran.
RICOTTA iz pinjol - prav tako sem si pomagala z manjšim blenderjem, da sem prišla do željene konsistence
1/3 skodelice pinjol
1 žlička jedilnega kvasa v kosmičih ( prodajajo v trgovini Jablana v BTC-ju)
žlička limone
voda za konsistenco
Blendaš, vendar v krajših intervalih, in ne predolgo. Ni nujno da je vse zblendano, ampak so lahko še koščki pinjol, ki potem v ustih hrustajo.
ŠPINAČNA OMAKA:
1 malo večji šop špinače ( za bolj intenzivni okus špinače, lahko daš več špinače)
2 žlički olivnega olja
pol stroka česna
ščepec himalajske soli
ena manjša pest pinjol, ena manjša pest pistacij
svetli miso - ena žlička
1 žlička jedilnega kvasa v kosmičih
1 žlička limone
ena večja pest šitak
Zblendaš do željene konsistence, zraven po potrebi dodaš tudi malo vode.

Nadalje sem marinirala eko šitake in sicer v omaki tamari, dodala pa sem še par kapljic sveže stisnjene limone.

Ko sem imela vse te stvari pripravljene, pa sem z rezalnikom za zelenjavo tanko narezala bučke, ki sem jih potem uporabila kot osnovo za pripravo "žive špinačne lasagne", ki je sicer hladna jed, ampak zelo bogatega okusa, predvsem pa ohranja vse vitamine in minerale, saj jih s kuhanjem in pečenjem precej uničimo. Zelo rada finaliziram obroke in jih dekoriram, ta del, ki sledi, mi je najljubši!!

1. 3 plasti tanko narezanih bučk položimo eno zraven druge, na sredino krožnika in oblikujemo obliko lasagne ( kvadrat)
2. premažemo s paradižnikovo omako, lepo in z občutkom:)
3. dodamo ricotto
4. narezane paradižnike
5. drobno nasekljane eko šitake ( lahko tudi katerokoli drugo zelenjavo - recimo paprike, brokoli, ..)
6. ponovno plast tanko narezanih bučk
7. zgodba se ponovi od 2. do 6. točke
8. okrasimo z baziliko, in drobljenim svežim poprom

Dober tek!




0 komentarji: