FALAFEL&SOLATNI MIKS


Sonce je;) Med drugim tudi, kadar posveti sonce imam ogromno svetlobe v stanovanju in to izkoristim za fotkanje;) Najlepše slike uspejo ravno na dnevni svetlobi in včasih si močno želim, da bi kaj slikala zvečer, pa imam (zaenkrat še) preslab fotoaparat in tako pridno počakam na naslednji dan (prav tako kakšne moje kreacije, ki so naslednji dan še boljše). Tako sem ga danes izkoristila za fotkanje mojega super vitaminsko-mineralno-vlakninskega kosila. A sem že povedala, da sem ful vesela, ker imam hladilnik nabito poln zelenolistnate ekološke zelenjave??? Danes popoldne pa mi iz Primorske pripeljejo še 20 kg ekoloških kakijev! Life is good;)
Za FALAFEL sem uporabila sestavine:
1 skodelica mandljev
3/4 skodelice indijskih oreščkov
manjša pest svežega drobnjaka ( nasekljan)
pest svežega peteršilja ( nasekljan)
ščepec kumine
6 prej namočenih sušenih paradižnikov in nato nasekljanih
malo česna in ena manjša šalotka
kajenski poper
1/4 skodelice vode ( jaz sem uporabila vodo v kateri sem namakala paradižnike)
mediteranske začimbe ( origano, bazilika v prahu)
PRIPRAVA: Daš v multipraktik in zmiksaš dokler ne postane lepljiva masa, podobna testu. Oblikuješ v lične kroglice ( jaz sem jih naredila 8).
SOLATA: Jaz sem uporabila vse možne vrste solat (endivija, radič, motovilec), ki jih imam pri roki, in pa dodala sem še malo na kocke narezano kumaro, paradižnik, in rdečo ter rumeno papriko.
DRESSING: najprej sem naredila dressing ki ga zelo obožujem ( zmešaš olivno olje, žlico meda, balzamični beli kis, žličko svetlega-belega miso-ta (lahko miso tudi izpustiš) in malo soli. V posebni posodi preliv vtreš v solato tako,da vse skupaj dobro premešaš.
DEKORATIVNI SLADKO PIKANTNI DRESSING: v manjši blender sem vrgla pest indijskih oreščkov, žlico limone, vodo v kateri sem namakala sušene paradižnike, papriko, kumino, manjši strok česna, malo čebule v prahu,..in to je to! Vesele moje celice;)




0 komentarji: