RAZVAJAM SE..



Med tednom sem bila zelo pridna in sicer sem se poleg službe in klavirja ki ga igram četrto leto, udeležila tudi seminarjev javnega nastopanja, ki sem jih deležna v okviru svoje službe in so izredno zanimivi. Ta teden je seminarje vodila Anja Križnik Tomažin in moram priznati, da od trenutka, ko sem uspela Anjo osebno spoznati in prav tako njen pristop k nastopanju, vodenju oziroma delu - jo zelo občudujem! Anja mi je ponovno potrdila, da v kolikor svoje delo opravljaš s srcem in ravno pravšnjo mero čustev (ženske senzualnosti), imaš vizijo/cilj, se znaš organizirati in temeljito pripraviti, potem je uspeh zagotovljen. Zatorej poslušajte svoje srce, sledite svojim sanjam, ne bojte si biti drugačni, saj boste ravno s tem zažareli in morda postavili nove trende:) Eden izmed teh trendov je zagotovo uveljavljanje novih, nekonvencionalnih, drugačnih a kljub temu odličnih, zdravih jedi. To je moja vizija in želja. Da bi bili ljudje bolj odprti in bi začeli v svoje jedilnike vključevati bolj zdrave jedi, da bi jih vzljubili, saj se da navsezadnje marsikaj pripraviti.
V petek smo imeli pri prijateljici Evi dinner party in sem imela priložnost pripraviti jedi za nekaj več kot petnajst ljudi. Moram priznati, da mi je bil kar izziv in da sem bila na koncu zadovoljna z rezultatom. Časa za fotografiranje ni bilo veliko, tako da na lastnem fotoaparatu nimam prav nobenih fotk, lahko pa samo na hitro opišem, da sem v stilu finger food pripravila: indijske samosa-se, zelenjavne rolice iz blitve, polnjene paradižnike, dve različni solati, mediteranske kruhke z mandlji nadevane z zelenjavo, čebulne kruhke z olivami, baziliko in bučnimi semeni, sir iz indijskih oreščkov, čili dip z indijskimi oreščki, dip z meto. Posladkali pa smo se s karamelnimi cookie-ji, čokoladno torto z višnjami, višnjevim sladoledom in finalno pito iz maslene buče. V kolikor prejmem fotografije jih bom objavila tudi na svojem blogu. Ko sem prišla domov, sem v eni izmed posod našla čokoladne kruhke na katere sem pri obilici hrane, ki smo jo zložili na mizo, enostavno pozabila...Hehe, upam, da mi nihče ne bo zameril....Tako, da se trenutno razvajam... s čokoladnimi kruhki, premazanimi z belo čokolado, kakavovim prelivom in bananami.. Brez sladkorja, moke, jajc, mleka,... V kratkem zaupam tudi recept, z vami pa tokrat delim le sliko :P Ma sem si zaslužila:)





3 komentarji:

Unknown 22. november 2009 ob 12:24  

Tole pa zgleda hudo dobro. Se že veselim recepta...

Barbarella ( www.barbarella.si) 22. november 2009 ob 12:53  

Namaz mene spominja na Milky way, k enkrat začneš ne moreš nehat:)

Unknown 22. november 2009 ob 13:05  

Mmmmmm, čim prej objavi, saj veš, sladki prazniki se bližajo ;-)