LJUBEZEN NA PRVI POGLED!

Presrečna sem, da sem končno našla dostopni vir sezonske, SVEŽE, DOMAČE ekološke zelenjave in sadja!!! Prejšnji teden mi je namreč Simon dal internetni link do spletne strani www.mojatrznica.si in mi rekel, to je pa nekaj zate. Pa še kako!!! Prvič, že dolgo časa iščem en samcat vir ( da ne skačem po vseh možnih tržnicah, trgovinah ipd,..), pri kateremu bi lahko kupovala zelenolistnato zelenjavo, pa tudi predvsem sezonska živila, in drugič, vse to ti pripeljejo na dom. BINGO!! Takoj sem si ogledala spletno stran in si naročila dva zabojčka organsko pridelane zelenjave in sadja. Lahko se odločite za že pripravljene zabojčke, lahko pa si sami skombinirate po želji. Vsa živila imajo certifikate in so sveža, saj so vrtnine odpravljene do vašega doma v manj kot 24 urah. Sicer je dostava namenjena prebivalcem Ljubljane, ampak, če bi bili redni naročniki, bi se verjetno dalo z lastniki dogovoriti tudi za dostavo v druge destinacije. Ogled zelo simpatične strani močno priporočam! Več bomo povpraševali po ekoloških izdelkih, večja bo ponudba in cena bolj dostopna! Zemlja vam bo hvaležna, telo vam bo hvaležno!!
Zabojčka sta tako prispela v petek, ne znam opisat kakšen adrenalin so sproducirale moje celice, ko so zagledale ta zeleni ŽIVEŽ;) Če bi se dalo, bi kar zobe zapičila v to lepoto heh. Mislim, da še nisem kupila lepše zelenjave, resno. Tudi cena za dva zabojčka polna živil z vibracijo se mi zdi primerna! Bila sem prijetno presenečena!!!! Naročila sem si ogromno endivije, različne vrste radiča, blitvo, zeleni ohrovt, rdečo peso in jabolčka. Gotta love & orther them;) at http://www.mojatrznica.si/

1 komentarji:

JozicaH 9. november 2009 ob 06:57  

Delim svoje navdušenje s tabo. Meni je to nora ideja! Čudovito! Ker moji sobotni dopoldnevi so bolj delovni in da mi pred vrata dostavijo gajbico zelenih dobrot in gajbo slastnih jabolk...
Neprecenljivo.
Za vse ostalo je Master card :)