Hrustljava solata s sladkim miso dressingom in črnim sezamom

Moj hladilnik je v tem momentu skoraj čisto prazen. Bo treba it nujno v nabavo.
Najraje kupujem na spletni tržnici , v supermarketih na eko oddelkih (Maksimarket ima zelo pestro ponudbo, prav tako v merkatorju Šiška se da dobiti precej stvari), zdi se da se ponudba počasi veča, obožujem malo trgovinico Jablana v BTC-ju in kakšne stvari (če niso preveč drage) kupim tudi v Kalčku. Enkrat na dva ali tri mesece tudi kaj naročim iz tujine, največkrat iz nemške spletne trgovine Keimling-a ali iz angleške spletne strani Detox your world.
Danes zjutraj sem razmišljala kakšen smoothie za vraga naj si naredim, ker sem imela samo banane. No pa sem v blender vrgla dve banani, približno dva dcl mandljevega mleka ( mleko si naredim sama s pomočjo blenderja - v enem iz naslednjih post-ov bom opisala postopek, in par receptov ki so res zelo okusni), dve žlici proteinskega praha konoplje ( najboljši source je planet BIO) in ščepec vanilije. Rezultat: sumljivo dober smoothie!!! Razmišljam da bom danes ponovila vajo!!!!
Nekaj malega zelenjave mi je ostalo in tako je rezultat "ostankov" postala hrustljava solata, s sladkim miso dressingom, črnim sezamom in kalamatskimi olivami.
Recept: na koščke narežeš zelenjavo, ki jo imaš na voljo, v mojem primeru je bila to kumara, rdeča paprika, rumena paprika, češnjevi paradižniki, zelena in olive. Za sladki miso dresing ( zadostuje za dve solati)pa sem uporabila 3 jedilne žlice olivnega olja, 4 jedilne žlice olja makadamije, 2,5 žlice svetlega riževega misa, pol manjšega stroka česna, pol žličke jedilnega kvasa v kosmičih, manjši košček ingverja, pol žličke akacijevega medu. Vse skupaj zblendaš, preliješ po solati, okrasiš s črnim sezamom in svežimi listi bazilike... Crunchy;)





0 komentarji: