HAPPY NEW YEAR:)

Še čisto malo, pa se bo pričelo novo leto. Ob tej priložnosti bi se rada zahvalila vesolju, za vse lepe stvari, ki sem jih do sedaj doživela in ki jih vsak dan uživam. Hvaležna sem:) In v letu 2010 imam toliko novih želja, za katere upam, da se mi bodo uresničile, da sem si jih ponovno zapisala. Simon me je naučil pisati želje na papir in moram priznati, da sem približno 85% stvari, ki sem si jih zadala v letošnjem letu, tudi uresničila. Ni slabo:)
Vsem vam pa prav tako želim, da bi uresničili svoje želje, ne glede na to kakšne so. Kadar ima človek jasen cilj, motivacijo, strast in pozitivno pričakovanje, potem se stvari uresničijo. Pri meni to deluje brez izjeme!!!

V božičnem času sem tudi jaz poskrbela za malce čarobnosti. Najprej sem pripravila trufleje, iz enega prejšnjih postov, ki sem jih ročno zavila v prosojni papir ( na žalost papir ni bil organski, ampak drugega nisem imela na voljo). Paketke s trufleji sem dodala k darilom in prijetno presenetila svoje najbližje. V paketkih so bila tudi sporočilca in ob prebiranju le teh smo se malce pozabavali:)

Naredila sem tudi orehove piškotke, oblite z belo in temno čokolado. Masa piškotkov je narejena iz datljev, orehov, cimeta, vanilije v prahu in kokosovega čipsa, ki ga zmiksaš v multipraktiku, da postane testo. Nato pa z modelčki oblikuješ piškotke. Da ohraniš popolnoma vse hranilne vrednosti, daš piškotke na pladenj dehidratorja, naštimaš temperaturo maksimalno 41 stopinj C in jih pustiš od 12-24 ur, odvisno od tega kako hrustljave želiš. Jaz sem moje pustila cca 18 ur v dehidratorju. Po stanovanju je res magično dišalo. Nisem se mogla upreti in ene par sem jih sunila iz dehidratorja še predno so bili dokončno posušeni. Že samo testo je tako dobro, da se jim ne moreš upreti..
Po 18ih urah v dehidratorju...

Belo čokolado narediš tako, da v super blenderju zmelješ indijske oreščke z vodo, kakavovim maslom, vanilijo v prahu in agavinim sirupom... Piškotke namočiš v belo "kuverturo". Temno čokoladno kuverturo pa enostavno narediš tako, da zmešaš surovi kakav, kokosovo olje, kakavovo maslo, vanilijo v prahu, agavin sirup, yacon sirup ( naredi zanimiv okus po kavi). In potem piškotke namočiš ali premažeš s kuverturo, ter jih daš v hladilnik da se strdijo. Yum, yum!

SREČNO 2010!




5 komentarji:

Marjeta 29. december 2009 ob 12:12  

Kako lepo!
Kje se da kupiti vanilijo v prahu? Hvala.

Barbarella ( www.barbarella.si) 29. december 2009 ob 13:33  

Hvala:) Eko vanilijo v prahu lahko kupiš v Jablani, Kalčku, Maksimarketu, v večjih supermarketih pa prodajajo bourbonsko vanilijo v stroku. Je nepogrešljiva pri sladicah in smoothie-jih, res da tako čarobno aromo. Lepe praznike!

kelli 30. december 2009 ob 13:58  

thank you so much for your quick reply! i really appreciate your help! =) happy new year!

Eva 2. januar 2010 ob 01:50  

Sreče, ljubezni in dihanja z naravo tudi tebi, bodita si z vesoljem še naprej naklonjena:)
Včeraj zvečer so padli "karamelni cookieji" - mmmmmmmmm :))))

Barbarella ( www.barbarella.si) 2. januar 2010 ob 02:09  

O hvala Eva <3 Super za cookie-je, res so odlični!!