HOW BIG IS YOUR SALAD?


Ha, zdi se mi, da je moja solata vse večja in večja. Solata je pravzaprav nadomestila moj EX-(že dolgo je tega) priljubljeni sendvič. Enkrat na dan se v meni sigurno pojavi neukrotljiva želja po ogromni zeleni , sveži solati, in doma so se že skoraj navadili na moje enormne količine solate. Jst jim pravim BIGGER THEN BIG SALADS:) Ko govorim o velikih količinah s tem mislim na najmanj 500 g zelene solate + accessories s katerimi si popestrim ta super zdravilen obrok.
Tokrat sem si naredila prav posrečeno kombinacijo sladko/kislih okusov, ki se mi zdi da se res dobro obnesejo.
Na tržnici (sedaj pozimi, sicer imam te začimbe na vrtu), si vedno kupim ogromno šopkov začimb in sicer so mi najljubše: sveža bazilika ( ki je btw. moja najljubša začimba, in kadar jo kupim bi jo kar žvečila ker mi tko diši, hecno res), svež koriander in sveža meta. V receptu na zgornji sliki sem tako uporabila naslednje sestavine:
mešanica zelenih solat ( kristalka + mehka solata)
pol mlade ( zelene) čebulce ( ima manj intenziven, bolj sladek okus)

šopek mete, ki ga kar odščipaš s škarjami
šopek bazilike, ki ga prav tako odščipaš š škarjami
Vse to skupaj v ogromni posodi premešaš s prelivom narejenim iz:
belega balzamičnega kisa in malo limone
makadamijevega olja ter soli
.
Serviraš v lepem krožniku in kot dekoracijo dodaš:
zdrobljena bučna semena premešana z malce himalajske soli,

na polovičke narezano belo ter črno grozdje brez pešk

pol avokada narezanega na tanke koščke
ter par kapljic limete

Zraven sem hrustala krekerje, ki sem jih naročila na spletni strani www.detoxyourworld.com
Lušten okus, ampak so draguljarske cene (skoraj 5 funtov za 100 gramov), in se jih veliko bolj splača doma narediti v večjih količinah.

2 komentarji:

Eva 1. februar 2010 ob 07:46  

Oo, to pa poznam - čedalje večje solato!:)) Zdaj pozimi si jo večkrat naredim iz ohrovta in korenčka, čez pa s čebulo in sojino omako zmiksan avokado - mmm..

Barbarella ( www.barbarella.si) 1. februar 2010 ob 08:18  

Ohrovt je zakon:) Sploh z avokadom res!