MY WORK

Če ima kdo željo da pomagam pri pripravi raw food dinner party-ja, z največjim veseljem pomagam pri izvedbi. Lahko je to samo sveži dodatek klasičnim jedem, da impresionirate svoje bližnje:)







6 komentarji:

JozicaH 24. marec 2010 ob 12:51  

Barbarella, najprej čestitke za breakthrough! Zanima me pa okvirna cena za takle "katering narezek" za recimo 15 ljudi? Resnično razmišljam, da bi sodelavce malo presenetila (sicer šele maja) in jim pripravila (ne ravno jaz) različico pršuta, sira, čevapov in bučk...

Barbarella ( www.barbarella.si) 24. marec 2010 ob 12:57  

Na mail sem poslala odgovor:)

Barbarella ( www.barbarella.si) 24. marec 2010 ob 13:51  

Očitno je mail romal k napačni Jožici, tako me lepo prosim kontaktirajte na info@barbarella.si, pa se bova dogovorili, lep večer

Marjeta 26. marec 2010 ob 09:26  

Mnjam :P

Unknown 29. marec 2010 ob 10:09  

Ali boš imela kakšno kuharsko delavnico...ma kakšne specialitete ti ustvarjaš..ti kr učke ven padejo:)

lp
še veliko dobrega in uspešnega naprej

Barbarella ( www.barbarella.si) 29. marec 2010 ob 11:17  

Pozdravljena Tina,

Na moji spletni strani www.barbarella.si si oglej moje delavnice, v začetku junija bom odprla še eno delavnico, tako da če boš želela se lahko prijaviš:) Kuhanja ni, ker gre za pripravo svežih, ultra zdravih jedi iz rastlinskih sestavin:), lep večer

Barbarella