BARBARELLA ONLINE in še kje drugje:)

Zares Lepi, čustveni, ustvarjalni in intenzivni dnevi so za mano:) Spletna stran www.barbarella.si je ONLINE:):) Seveda bomo še delali na njej, saj se ideje kar ena čez drugo ustvarjajo. Zaenkrat pa vas lepo vabim, da si ogledate mojo spletno stran, in če želite se prijavite na delavnice, ki jih bom sedaj delala za vse tiste ki želite ustvariti iz sveže hrane sem in tja kdaj kakšne bolj eksotične okuse:) Na delavnicah mi bo pomagala tudi Eva, ki ima prav tako precej izkušenj, tako da bom skupaj čarali in ustarili res parvo alkimijo organskih okusov.

Prijavite se na e-novičke, kjer boste prejeli nasvete, trike, recepte ki jih potrebujete pri pripravi sveže prehrane. Če imate kakršno koli vprašanje ali želje pa me tudi lahko kontaktirate in me vprašate:)

Čekirajte www.barbarella.si, komentariji in želje so zelo dobrodošle.

Pa še ena novička, barbarella se je prvič predstavila na sejmu Alter Med, najlepša hvala vsem, ki ste me prepoznali iz bloga ali presnega sveta (www.presnisvet.net) ter ste me obiskali, res mi je bilo v veliko veselje poklepetati z vami:):) Danes pa tudi nekaj več fotk iz sejma:




6 komentarji:

Anonimni 22. marec 2010 ob 00:42  

Barbara, superca si! Lepo je bilo ujeti trenutek s tabo! Žal sva zamudili demonstracijo, ne pa tudi mega okusa po čisto "pravi" tortici. Želim ti še veliko volje in veselja pri svojem poslanstvu! Se slišimo, beremo, vidimo...

Barbarella ( www.barbarella.si) 22. marec 2010 ob 00:49  

Hvala za lep komentar:)

Anonimni 22. marec 2010 ob 13:30  

You're wellcome! Slik'co smo shranili :). Timeja obožuje Mulu in Kapow čokolade, po mojih čoko kroglicah pa ne poseže. Tvoje so bile očitno slastne in čarobne. pomežik

Barbarella ( www.barbarella.si) 22. marec 2010 ob 16:40  

Ja slika je tolk luštna res, da sem takoj rekla da jo bom objavila:) En res fajn recept za čoko kroglice: indijski oreščki, surovi kakav v prahu, agavin sirup, vanilija, kokosovo olje, kokosov čips, vse skupaj zmešano v multipraktiku..Potem pa z žličko za sladoled delati ( jaz imam tako manjšo) narediš kroglice, daš v hladilnik za urco in dve in si vsi začnejo oblizovati prste:):) lep večer

Sabina 23. marec 2010 ob 13:11  

Super, hvala! Bom poskusila! Na tečaj pa pridem, ko bo Timeja mal večja ali pa ati več doma :) Nove ideje so vedno dobrodošle, preizkušene pa sploh. Bodi/ta čudovito!

Ksenija 1. avgust 2010 ob 12:58  

Ko gledam te slikce, se mi kar sline cedijo! :) Komaj čakam sobotno delavnico.