COSMOPOLITAN/ mesec avgust



V reviji Cosmopolitan, izid 29.7.2010 so v uredništvu pripravili lep članek na dveh straneh na temo raw food. Res sem vesela in počaščena in hvaležna , da se zbuja zanimanje, saj je moja velika želja da se raw food bolj skomercializira in bolj socializira, zatorej hvala Cosmopolitan, članek je res čudovit:)!!! V reviji lahko tudi dobite recept za čokoladni fudge tart, kot je objavljeno na fotki.
...Jaz pa razmišljam, da bi naredili ene sorte "potluck" v prihodnosti, torej da bi vsak prinesel nekaj majlega za jesti ( vegan and raw) in da bi se mogoče malo podružili. Če ste za - pišite in bomo zorganizirali...

Lep vikend!

5 komentarji:

Ksenija 1. avgust 2010 ob 12:45  

Jaz sem definitivno za tako srečanje.

Honeybee 2. avgust 2010 ob 01:19  

Ojla,sem ZA! Mega...

Anja 3. avgust 2010 ob 06:46  

Zelooooo dobra ideja... Tokrat smo tudi ekologični člani (www.ekologicen.si) zraven :)...
Pa še enkrat vse pohvale in čestitke za takšno promocijo teme raw food, kar nam kaže, da je lahko tudi tak način življenja zelo zabaven, ali še bolj, ker imamo potem še več energije, he he...

Barbarella ( www.barbarella.si) 3. avgust 2010 ob 06:58  

Superca:):) hvala za kompliment;)

Anonimni 9. avgust 2010 ob 23:29  

Draga Barbara,

čudovite stvari uvajate - odlično, da delite z nami tako dobre ideje in odpirate vrata v zdravo uživanje življenja!
Jaz pa imam problemček: veliko angleških izrazov navajate, ki jih ne razumem. Če je mogoče, se priporočam še za slovenski prevod - za nas manj moderne bralce.