Barbarellina trgovinica

Načeloma želim ta blog ohranjati za bolj nekomercialno vsebino, ampak tokrat bolj za info in tudi za vse tiste, ki ste povpraševali sporočam, da bo kmalu osvežena spletna trgovina Barbarelle z novimi izdelki in luštnimi aparati za ustvarjanje v "zeleni kuhinji".
Za neučakane pa je nekaj izdelkov že sedaj na voljo, lahko jih kupite ali naročite pri meni na info@barbarella.si

Blendtec profesionalni mešalnik,
na voljo z 1,9 in 2,7 litrsko posodo (posode je možno kupiti tudi ločeno)
TRIBEST mini blender, ki je odličen za potovanja in mešanje smoothijev, mletje oreščkov, semen, začimb, ledu, zmrznjenega sadja, ..
SPIRALNI REZALNIK za ustvarjanje rezancov iz kumar, bučk, korenčka, rdeče pese, jabolka, ..
EXCALIBUR DEHIDRATOR najboljši dehidrator za ustvarjanje gourmet svežih receptov ( 5 predalni ali 9 predalni)

Za vse dodatne informacije mi lahko že sedaj pišete ali me pokličete:):)

4 komentarji:

JozicaH 15. julij 2010 ob 12:33  

Ojla!
Mene pa zanima tale mini blender. In sicer cena in rok dobave.
Prav priročno zgleda. Jaz pa trogam svoj vitamix za vsako, ko grem čez vikend npr. k mami ali na morje ali kamorkoli :)

Barbarella ( www.barbarella.si) 15. julij 2010 ob 12:57  

Pozdravljena, mini blenderje imam na zalogi in so res priročni za potovanje. Na voljo sta dve možnosti oziroma paket PB-100 z dvema 3 dcl posodicama, cena je 79,90 eur,
ali večji paket PB-200 z štirimi posodicami ) 2 x 3 dcl in 2 x 1,5 dcl z rezilom za mletje semen in oreškov)cena: 99,90 eur, če vas zanima nakup mi prosim pišite na info@barbarella.si, hvala in lep večer:)

Anonimni 19. julij 2010 ob 03:02  

Hej hej:)

Super, da se je ta online trgovinica ˝odprla˝. Zanima me excaliburjev dehidrator, predvsem cena (5 in 9 predalni) in ali so na voljo tudi podloge ter po kakšni ceni.

Hvala in lep pozdrav, Živa

Barbarella ( www.barbarella.si) 19. julij 2010 ob 03:08  

Živjo,

Cena za 5 predlani dehidrator je 299,00 eur, cena za 9 predalni je 379,90 eur. Možno je kupiti tudi Excalibur nelepljive podloge, ki jih po uporabi samo opereš in jih lahko potem uporabljaš naprej. Cena 1 podloge je 12,50, v kolikor jih vzameš 5 pa je cena za eno 10,50 eur, če te še karkoli zanima mi lahko pišeš na info@barbarella.si,

Lep pozdrav!