MOJE DELAVNICE

Prva delavnica, ki se je odvila to nedeljo je bila prav SUPER!!!! Spoznala sem dvanajst čudovitih oseb, s katerimi je potekalo celodnevno druženje in moram priznati da je bilo zares zanimivo in da se že močno veselim naših naslednjih delavnic..
Še enkrat se zahvaljujem vsem udeležencem da ste prišli, prav tako moji čudoviti pomočnici Evi, ki mi je bila v veliko oporo in pomoč in tudi fantu Simonu... Brez vas bi težko v popolnosti vse zorganizirala :)

Pa še fotkice:





4 komentarji:

Eva 28. april 2010 ob 00:59  

Barbi, blo mi je v veselje! Komi čakam naslednjo, jej :))

Sinnaia. 28. april 2010 ob 12:16  

Meni je bilo tak fajn, da bi kar vsakič prišla :)

Barbarella ( www.barbarella.si) 29. april 2010 ob 00:04  

Bomo naredili kakšen raw food party, da se bomo lahko spet mal podružli:):)

Sinnaia. 30. april 2010 ob 09:32  

To bi bilo super :)!