MANDLJEVI & PARADIŽNIKOVI KRUHKI

Ponoči in zjutraj je pri nas dišalo po paradižnikih in italijanskih začimbah. Skoraj po pizzi:) Včeraj zvežer sem zalaufala dehidrator in naredila paradižnikove kruhke iz sestavin, ki sem jih imela pri roki. Kruhke lahko pripravite zelo hrustljave ( če podaljšate čas dehidriranja, recimo na 36 ur) , ali pa malo bolj mehke - stvar okusa. Jaz sem se tokrat odločila za bolj hrustljave, saj se sčasoma vseeno omehčajo, predvsem, če so dalj časa v stiku z zrakom/vlage. Na kruhke lahko namažete quacamole, tahinijev namaz z limono, cashew kremni namaz in dodate hrustljavo zelenjavo. Lahko pa jih jeste čisto samostojno ali kot dodatek k solati.
RECEPT:
( ker dostikrat delam čisto po občutku, ni nujno da bom navedla pravo količino sestavin - sestavine tudi varirajo po vsebnosti vode in kljub temu, da uporabite enake sestavine - rezultat ne bo nujno enak.)
2 olupljeni manjši zeleni bučki
100 gramov prej ( čez noč namočenih) sušenih paradižnikov
2 skodelice mletih mandljev
1 skodelica mletih lanenih semen
pol žličke sojine omake ( tamari)
3 žlice ekstra deviškega olivnega olja
mešanica italijanskih začimb (origano, rožmarin, majaron, česen,..)

Vse skupaj premešate v multipraktiku ( če se vam zdi da je količina prevelika, potem sestavine razdelite na dva dela in jih ločeno zmiksajte v multi praktiku). Vedno je potrebno dodajati malce vode. Shranite vodo, kjer ste namakali paradižnike in jih med miksanjem dodajajte k testu ( po potrebi). Ko dosežete željeno konsistenco, razgrnete maso na pladenj dehidratorja, zravnate testo s spatulo in potem položite pladenj v dehidrator za čez noč. Zjutraj kruhke obrnete in jih sušite še par urc, toliko da postanejo hrustljavi iz obeh strani.. Viva Italia:)

1 komentarji:

Eva 27. februar 2010 ob 13:27  

Hej, Barbara:) Lih sem sveža iz Maroka, pa moram seveda takoj počekirat tvoj blog, da vidim, s čim si se vmes ti razvajala;) Zanimivo, podobne kruhke sem nama s Francijem naredila za v Maroko, pa ni blo do milanskega letališča več nobenega.. :D Res so dobri, razlika pri mojih je, da uporabim mandljevo pulpo namesto mandljev in pulpo od jabolk namesto bučk, pa bazilika je obvezna, fulful pašejo not tudi olive! Auu, sline že tečejo, grem rajš spat:))